fejléc : Szaberka munkája és fotója




2011. április 30., szombat

Leendő konyhám leendő dísze

Sziasztok!
Újonnan csatlakoztam a csapathoz, mert ez a kedves kis borsodi keresztszemes összeállítás nagyon megtetszett! Hamarosan közös otthonteremtésbe fogunk a párommal, sokat tervezgetjük a leendő lakás részleteit. A konyha-étkező lesz a lakás központja, szeretnénk, ha  a többi, modernebb berendezésű helyiséggel szemben ez rusztikusabb hangulatú lenne. Szeretném minél több saját készítésű kézimunkával díszíteni, elsősorban világos alapon sötétzöld-sötétkék mintákat terveztem. Ebben a színösszeállításban készül már a Manka mintáját felhasználó falikép is, amire egy itt talán kissé szokatlan, de nekünk sokat jelentő idézet fog kerülni, hogy kicsit személyesebbé alakítsam az eredeti koncepciót. De erről még nem árulok el többet, legyen miről írni később is! ;)
Nagyon örülök, hogy részt vehetek ebben a virtuális közös hímezgetésben és szeretettel üdvözlök mindenkit! 
Bogi 
(http://varrodoboz.blogspot.com)


3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon szépen alakul! Kíváncsi vagyok nagyon a végeredményre :)

Timi írta...

Nekem a színe tetszik! Zöld és kék jó párosítás :o)!

Tünde írta...

Nagyon látványos, én is kíváncsian várom, milyen lesz teljességében. :)